My BelovED FRiend



assalamualaikum ,,

hai mr.diariess :) petang yang indah nie ,, aku nak citer pasal sorang kawan aku yang sekepala dengan aku :) hahaha ,, nama dia HERMASHAHIRA ,, dia sangat cantik ,, manis je orang nya ,, aku happy sangat kawan dengan dia ,, dia lah tempat aku luah kan perasaan aku ,, bila aku sedih ,, bila aku happy ,, memang dia lah orang yang aku cari !! aku suka gaya dia ,, dia sempoi ,, dia jenis x kesah kawan dgn sape !! selalu jugak lepak bilik dia ,, sebab bila dia ajak aku lepak ,, mesti aku punya la yang kena menapak pergi bilik dia ,, nak harap kan dia naik bilik aku ,, haisss ,, bertahun lah jawab nya ,, bilik study pun port kiteowg lepak hujung minggu ,, siap bawa tilam lagi tdow kat situh !!!! hahaha aku ingt lagi ,, seumur hidup aku ,, aku x pernah hafal lagu english ,, tapi di sebabkan dia yang ajar aku ,, aku bole pun hafal :) tajuk lagu tuh ,, FALL FOR YOU ,, now ,, lagu tuh jadi salah satu lagu favourite aku tau !!! :D hahaha ,, dia nie ade buah hati ,, nama jejaka pangeran hati si jantung hati dia PUTRA HUSALI ,, hahaha ,, aku sangat suka dia dowg ,,, dowg sweet ,, kalau gaduh tuh ,, maseng2 ego ,, hahaha ,, tapi yang selalu mengalah ,, putra la ,,si hero hati nya ,, ceh wah ,, putra ni pulak ,, comel orang nya ,, haha errrkkkk..... haha ,, bole la tahan comel ,, dia nie ,, muka garang ,, sikap penyanyang ,, takot kucing kowt ,, kowt la ,, hehe jangan mara *gurau je*  aku nak sangat tgok dowg sampai ke jinjang pelamin ,, kalau ada jodoh ,, amin :D aku ade gambar nya ,, jap jap


jeng jeng jeng ,,, ini dia ,,, comel kan dowg :) hope bahagia selalu :) xmoh gadoh gadoh maa,,

okeyh okeyh :) PUTRA <3 HERMASHAHIRA

k lah ,, sampai sini saja ,, dah maghrib ,, bye bye

2 comments: