teringat masa lalu

Assalamualikum ,,

Mr.diariess !! miss u so much much much :* hahaha over pulak ,, di malam hari yang dingin berteman kan lambaian pokok2 diluar rumah ,, aku x tahu nak story about what with you ,, anyway ,, tiba-tiba ,, aku teringat kat sorang kawan aku nie :') kalau dulu ,, biasa nya ,, time2 macam ni ,, mesti kami tengah texting ,, but now ,, x lagi ,, dia da ade makwe ,, so ,, malas la nak kacau dia lagi ,, tapi ,, kalau di beri peluang untuk bercakap dgn nya ,, hanya satu ayat yang akan aku luah kan ,, ayat yang akan aku luah kan kat dia "aku rindu sangat kat kau" aku x kesah kalau dia x rindu kat aku ,, tapi aku nk dia tahu yang aku rindu sangat sangat sangat kat dia ,, walau ape pun yang terjadi ,, aku akan cuba lupa kan dia dalam memori aku :) aku pasti boleh ,, walaupun berbulan aku cuba ,, but i'm sure it ,, that someday ,, i will forget about him and semua yang berkaitan dia ,, aku pasti :) walaupun dia pernah bertapak dalam hati aku nie ,, haha bukan stakat bertapak ,, berumah skali dlm hati aku nie ! tapi ,, aku akan cuba lupa kan dan buang sgala isi haty aku kat dia ,, setiap kali aku tengok wall dia ,, aku rasa pedih sangat ,, and bila aku tengok kemesraan dia dan makwe dia ,, aku hanya mampu tersenyum kegembiraan kerana melihat dia gembira ,, aku harap ,, mereka berkekalan ,, buat si makwe capital F ,, jaga lah dia baik baik ,, mungkin dia bukan milik aku ,, tapi ,, aku berharap sangat kau jaga dia baik baik ,, dan mampu buat dia tersenyum ,, kerana ,, senyuman dia amat berharga bagi aku :) *aku rindu nak tgok dia senyum*

#mohondiamembaca
#mohonterasa

ikhlas dari fathiah sani :)

No comments:

Post a Comment